Orkar inte bloggen :)

Heejsan. Jag har inte orkat bloggen nu på några veckor, men nu är jag här. Jag har gjort ganska mycket under det så kallade sport lovet. Jag har åkt skidor och mycker mer, men det säger jag bara sshhhh om :) Nu så har ju skolan börjat igen, jipppi. det blir ju nästan roligt -.- och min älskling emelie åker te thailand idag. hur fan ska jag klara mej ? :O jag kommer sakna dej enormt mycket gumman, saknar dej redan. just nu äre mycket i skolan. TRE prov den här veckan, omg. jag ser just nu bara fram emot helgen. ska ha en trevlig fredag med min sötis sara och många fler.. vet faktist inte riktigt vilka? men men, det blir säkert super :) idag har jag bara chillat och jag skulle egentligen ha pluggat men jag pallade som vanligt inte. jag är ju såå duktig i skolan nu för tiden, NOT ? men här är lite bilder från veckan i alla fall :)<33



mina sötisar :) sara, emelie & adde <333



sara baby :)<3333



mina och julias skidor i rommer :)<33



Julia åker skiiidor :)



skid backe :D

nu orkar jag inte lägga in fler bilder :)
puss & kram
conne, som tydligen är mitt nya smeknamn. fuck you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0