4 mars :)

heejsan, idag har jag  vart på kurling med niorna. jag kan ju inte precis säga att jag var bäst, jag har typ ont överallt. ramlade hela tiden..''/ sen var det vanlig skoldag -.- idag måste jag typ plugga, har prov imorrn och i över morrn. triiiistt, men men. i helgen ska jag typ vara med sara och massa andra.. vi har planerat lite :P måste köpa jeans och massa grejeer så jag får väl åka te stan någon dag. igår så följde jag med och kollade på sara och julias träning och ni skulle ha sätt oss i bilen, vi var helt galna. vi hoppade runt i bilen och sjöng. julia kom in i aik, så det blir gotia i sommar. det blir ju najjsigt :)  


kurling :D ingenting för mej i alla fall.



haha, snyggingar här asså <333333333

hare bra
conne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0