thailand ?

heejsan, ikväll skulle vi då åkt till thailand, men det var typ cp problem med planet så vi åker imorrn. fuck them, de tar en hel dag av våran semester :) men i alla fall jag har inte packat klart än, men håller på. försöker ha med mej så lite som möjligt. idag har jag inte planerat att göra något speciellt eftersom vi skulle ha åkt, men jag ska försöka vara med någon eller några. fan vad jag längtar tills vi kommer till thailand, om vi nu kommer dit. man vet aldrig, det kanske blir ännu fler tekniska problem, nu får jag typ mardrömmar :O

packlista :)
''kläder''

* klänningar
* bikini
* shorts
* linnen
* underkläder
* flip-flop
* hot pants

''annat''

* mobil
* laddare
* hedset
* smink
* solkräm
* pengar
* böcker
* läxor :O

har jag glömt något ? :)

puss & kram
cornelia <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0