thailand in my heart :)

heejsan, nu är jag i thailand och det är helt underbart. längtar verkligen inte hem. Jag kom imorse och vi har bara chillat idag. emma och jag chillade vid polen medans mamma, pappa och julia drog till havet. Imorgon blir det väl någon tur till någon mysig ö. det är super skönt varmt här och jag har redan blivit brun. vårat rum på hotellet är fantastisk. vi har balkon mot poolen. det är perfekt att sola där. jag har också redan börjat shoppa, det är så underbart billigt och så fina kläder. idag köpte jag två klänningar och 2 toppar. och så gjorde jag predikyr och målade mina tå naglar röda. det blev faktist jätte bra. självklart saknar jag alla mina älskliingar, men jag saknar inte kalla hemska sverige. juste, det var sååååå pinsamt. det första jag gör när jag går av planet är att sätta mej på en kackelaka, sååå äckligt. jag ska aldrig mer sitta :D men du ska jag sova, det blir en lång dag imorrn.

Puss och kram
cornelia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0