thailand <33



heejsan, det var helt fucking underbart i thailand. vi badade och solade mest men endå. en dag åkte vi upp till några munkar som skulle ge oss tur. vi fick några röda band som skulle ge oss tur och när de ramlade va skulle de ge oss ännu mer tur :P sen var vi vid varma källor , men jag kunde inte bada för jag hade min fucking mens :( men det var iaf toppen, men jag orkar inte skriva mer. ni får kolla på bilderna :P <33333



en bild på båtarna, sånna åkte vi typ varje dag :P



Mitt & emmas hotel rum :P



En av strändedrna vi var på :)



kokosnötter på stranden :)



en av de underbaraste stränderna där :) <333



underbart ! <33



människor på stranden :)



najjsiit verry :)



coola berg ;) <333



Försäljare som grillar majs :P



längtar tillbaks :( <333



sånna här banan shakes levde jag på i två veckor :P



familjen badade i varm källa medans jag fick kolla på :( <333



solar :P weey :)<33



julia & pappa :)<333



Poolen på hotellet :P<33



Det var allt jag pallar lägga in, njut :P <3333

Puss & Kram
Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0