2 januari :)

heejsan :) jag har haft ett underbart nyår med mina älskliingar och sara & emelie slaggade hos mej. vi hade det bäst tillsammans. Vi var egentligen bara ute och gjorde inte mycket alls och det var så jävla fucking kallt ute, men vi hade det i alla fall bäst. roligaste nyåret på länge. älskar er sara & emelie! <333
I går så drog jag & sara & lilla syrran och träffade några gamla kompisar till dem. Vi åkte dit och såg på saw 2.
Och ikväll blir det middag hemma hos fredrika :)<33



Emelie & jag i våra nyårs klänningar med våra seriösa miner :P<333



Sara älskliing :)<3333



Julia & Sara på middan :)<3333



Älskar er ! :)<333
alla med seriösa miner :D



Emelie, Julia, jag & Sara skålar vid tolvslaget :)<3333



Raketer :D<333

Puss & Kram
(: <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0