13 januari :)

heejsan alla glada. jag har det underbart här i thailand och det är super väder, men allt är ju inte precis perfekt. jag har både haft magsjuka och nu har jag sviinkoppor. och idag fick jag min mens. allt på en jävla gång. så nu kan jag inte bada. får sitta i skuggan resten av veckan. men men.. jag kommer hem på tisdag, då måste jag jag få träffa alla mina underbara vänner! det är underbart väder här och även fast det är högsesong så är det mycket lite folk här. det är underbara stränder ute på öarna som vi varit på och mycket fina ställen att snorkla på. idag har jag vart hos en thailänsk doktor som kollade på mina svinkoppor. jag har fått tre olika medisiner och en salva, alltså så måste jag käka 7 tabletter varje dag tills det går över :O aja, det är super god mat här, fast jag börjar tröttna. det är samma mat på alla ställen. vi har en jätte fin pool här på hotellet som vi ska vara vid idag. vi hann inte åka til någon ö eftersonm doktor besöket tog såå lång tid. men imorngon blir det chicken ön eller vad den heter tror jag. det ska vara mysigt där säger alla. men jag kommer inte kunna bada, fan oxå. semestern förstörd på grund av cp mens. :( jag önskar att vi kunder stana här längre. jag har inte hunnit eller orkat plugga något, fast jag fick såå mycket läxor. men jag orkar inte göra det, det är ju min semester nu. ska bara chilla. saknar alla, men annars äre bra här.


puss och kram

cornelia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0