plugg.. :D

heejsan, jag har inte haft tid att skriva på ett tag. det har varit mycket i skolan och på fritiden. i helgen så var jag som vanligt med mina älsklingar och gjorde massa skojj. vi var hemma hos sara och myste :) inge utespring den här helgen. men det hände ju lite saker ändå :) det har varit as mycket i skolan den här veckan såå jag tar livet av mej snart :P till i tisdags så skulle vi kunna en tre sidors lång engelska text utan till och franska läxa. idag hade vi no prov, AS svårt! men jag fick i alla fall godkännt. hoppas på mer. och imorrn så ska vi lämna in so arbete om industiellla revolutionen och så ere matte läxa :/ och till på fredag har vi väl engelska och franska, man bara ÅÅH MY FUCKING GUD!! :O idag så har jag varit med mina underbara vänner :) och sen blev jag tvungen att skriva det där so arbetet. trodde det skulle gå snabbt, men jag har suttit hela kvällen nu :P jag vet inte ens varför jag skriver om vad jag har för läxor, har jag inget liv elr ? vem FAN bryr sig om mej och mina läxor ?  haha. hoppas ni har ett roligare liv än mej i alla fan och kom ihåg att KOMENTERA 4FS ! :)


hare bra ! <33
cornelia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0