27 september :)

Heej! :)

Jag, maja och emelie hade först det mysigt hemma hos mig och tog massa bilder, sen så åkte vi till täbban och såg på bio vid halv tio.. såg Patrik 1,5 . Det var ganska bra, ingen jätte bra film, men helt okej :) <33



Jag :D



Maja och jag <33



maja <33



alltid vi tsm <33



emelie älskling <33



alltid lika fina <33



systrar <33



emelie är katt! <33

                                        

  bild från bio :)

det var allt den här gången!! :)

ha det bra! puss och kram <33


Kommentarer
Postat av: TRÅUNGE

UUUUUUUUSCH jävla äckel wannabe fjortisar ! ! ! tråsätras STÖRSTA wannabes HA HA HA ! LÄGG NER FÖR FAN ! ni skämmer bara ut er själva !

2008-10-09 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0