Underbar kväll<33


Hejsan svejsan, idag har jag som vanligt vart i skoollaan. Har haft so prov. Sen efter skolan åkte jag och mina älsklingar Emelie och Fredrika till stan, vi hade en mysig midag på pizza hat på sergel:) sen så såg vi filmen high school musical :) jätte bra faktist! :)




Älsklingarna Fredrika och Emelie <33



Emelie och jag :D <33



Vi tre, älskar er!! <33



Fredrika, jag och emelie på tunnelbanan :) <33



Jag och emelie vip tunnelbanan :)<33



Kommer aldrig sluta älska er!! <333



Hetingar! <33



Hahha <33



Emelie och jag <33



Emelie och Fredrika <33



Jag, emelie och fredrika <333



Den bjuder jag på :D<33



Jag i rulltrappan :D



Underbara emelie! <33


Asså jag vill bara att ni ska veta tjejer att ni betyder så himla mkt för mej! <33
Juste, kommer sakna dej fredrika när du åker till tailand.. ha det varmt och skönt! Kommer sakna dej gmn! <33



Fredrika blir lite galen på vägen hem <33


Från high school musical :)


En annan video från filmen :)

Det var allt för den här kvällen :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0