Super helg <33

hejsan svejsan:) den ´här helgen har vart helt underbar, har vart med alla mina underbara vänner <33
helgen började med en tråkig fest för min faster :/, men den var väl okej.. sen på lördagen var jag med emelie, fredrika, natha och lillsyrran:D alla sov hos oss och vi satt typ uppe hela natten.. jag och freddie hade ett litet drama, sry gmn.. älskar dej!! <33 men på söndan åkte jag, fredrika och emelie till stan och hade det mysigt, vi hämtade våra biljetter till torsdag, vi ska se high school musical 3.. ska bli super kul brudar :)
jag köpte oxå en mössa, med typ en blomma på :)
sen så träffade vi felix och alla.. men sen så gick jag emelie och fredrika och hälsade på zeke.. han har just opererat bort ngt:D men  krya på dej gubben. :)



 Underbara emelie<333



Jag och emelie prövade djugårds tröjor :)



Me and my darling <33



Emelie leker modell på hm :)<33

 

Vi prövar jätte ''fina'' skor :)



Emelie blir modell med lila saker från hm :D



Jag och fredrika, älskar dej gmn <33



Emelie uppe på maggan taket och letar efter zekes keps :D<33



Fredrika och rasmus i bakrinden :)



Emelie, maja och jassi <33333



Rasmus, jassi, felix och maja <33



Älskar er!!! <33

Puss på er alla !! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0