15 oktober :)

shuuudelo, igår så bakade jag bröd med min älskade fredrika, det var ngn konstig hemkunskap läxa :) dom flev iaf jätte goda <33 sen idag har jag vart i skolan.. haft hemkunskap där jag tog lite bilder och så har jag haft ett hemskt no prov :)
men jag har klarat den hemska skolan med hjälp av mina älskade vänner <333



Vi smälter smör.. :)



Våran fina deg :D



Freddie tar in dom i ugnen :D



 Fredrika och Nathalie på hemkunskapen :)



Isabell älskling <33

Nu måste jag plugga, hinner inte skriva mer.. men jag skriver väl förhoppningsvis imorrn :)

älskar er! <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAr du tvungen att ta cp bild på mig?/ the fat as

2008-10-15 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0