12 oktober.. :)

heej, det har varit en dramatisk helg. Jag haft stor bråk med en kompis och vi bråkar fortfarande. Ibland blir man bara så trött på allt skit. Vi var jätte bra vänner, men du tog det bara lixom stopp. Orkar inte med henne mer. Hon betydde verkligen jätte mycket för mig, men du vet jag inte ens om jag pallar snacka med henne..
Vi började bråka om något och jag pallade inte snacka med henne, så hon spred en falsk lögn. Jag blir bara så arg när jag hör sånt här. Jag vill bara borra ner mitt huvud i kudden och skrika..

Men jag hade det mysigt med emelie i täby iaf :)
köpte två tunikor/klänningar :) jätte fina från gina<33

Älskar alla mina äkta vänner <33



En tunika som jag bara prövade, lite konstig :)



En annan tunika som jag faktiskt köpte :D <33



En annan tunika, köpte den oxå :) <33

Älskar alla min älskade vänner!! <33
Ni betyder allt för mej, ni vet vilka ni är :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0