11år tsm! :)<33

Jag har tänkt på en sak. Jag har faktist kännt min underbara fredrika i 11 år. Vi lärde känna varandra när vi var 2,5år. Det är ju typ as länge sen! Tänk att vi har varit vänner så länge. Vi träffades när freddie flyttade till samma gata. Vi har gått på olika dagis, men ändå vart vänner. Sen gick vi i samma skola och vi har gått i samma skola fram till nu. Vi träffades faktis av en slump, det var faktis fredrikas mormor elr det kanske var farmor som ''fick ihop'' oss.. :) men den historian kommer jag inte dra upp nu :)<33



Martin, Julia, jag och Freddie.. <33



Freddie, Julia och Jag :) <33



Jag :D



Underbara freddie och jag <33

Det var de ända bilderna jag hittade :D <33

Älskar diig mest Fredrika <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0