sssjjuuk :/

hejsan svejsan. Idag har jag varit hemma, är sjuukis. Har slappat och pluggat :/ Jag har tänkt på hur mycket jag saknar sommaren. I sommar ska jag på språkresa med fredrika och line och jag längtar så himla mycket. Jag längtar efter att kunna gå och bada och att äta glass på stranden och bara slappa. Jag ska oxå få en båt till sommarn så jag ska kunna åka ut på öar och bada och mysa med mina vänner. Sommarn är verkligen det bästa som finns. Jag hatar att vara blek och det är bara kallt just nu.



Bild på mej i sommras :) <333

Puss och Kram skumbanan! <333

Kommentarer
Postat av: fredrika the women

Längtar också till sommaren ! :D

Vi kommer ha så otroligt kul tillsammans i England darling <33

2008-11-18 @ 20:22:23
URL: http://fredriiikas.blogg.se/
Postat av: line

Det kommer bli mysigast i England sötnosar :D<3

2008-11-19 @ 20:02:07
Postat av: Anonym

Hej! är du intresserad av att köpa trendiga, handgjorda armband för ett rimligt pris? eller kanske bara följa med oss genom vårt UF år :)Titta gärna in på våran nya blogg och lämna en kommentar vad du tycker :) Tack!

2008-11-19 @ 20:11:09
URL: http://uniquebraceletuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0