sjuk , vf är det så här ?

Heejsan, nu ligger jag här hemma och skriver. Har inte så mycket att göra. Har suttit vid datorn hela dagen. Jag har tänkt på en sak och jag läser en bok nu. Huvudpersonen i boken är typ exakt som jag. Hon är skit blyg och vågar aldrig ta för sig och man undrar bara varför är jag så här.. varför kan jag inte bara ta för mig som alla andra ? Jag har alltid vart den där blyga lilla flickan som knappt vågar säga något och gjort som alla har sagt att man ska göra.  Varje gång det är något och man vill säga vad man tycker, jag sitter alltid och tänker på vad jag ska säga.. men jag vågar aldrig säga det. Jag har jätte svårt att få nya vänner, men asså med de vännerna jag har kan jag vara hur vild som helst med. Jag vill bara kunna säga vad jag tycker, men det blir aldriiig av.. När jag sitter med mina vänner kan jag prata hur mycket som helst, även fast jag kanske inte gör det.. men sen när man kanske går själv eller pratar med någon man inte är så nära så kan jag bara vara helt tyst, ibland kan jag till och med vara blyg med mina vänner.. jag har mina jätte blyga dagar:D men asso hemma, då är jag inte det minsta blyg, då säger jag verkligen vad jag tycker och kanske för mkt! :P
Och juste, komentera mer!! <33


Puss och Kram<333

Kommentarer
Postat av: raffa

Sluta skämms så mycket :) Utan säg mer vad du tycker. Va likssom "vild" med alla, istället för bara med dina vänner ;) Våga bara öppna dig lite mer. Haha. <3

2008-12-11 @ 17:22:48
URL: http://raffaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0