halloween :)

hejsan svejsan :)
I fredags var jag på halloween middag hos min älskade Isabell. Jätte mysigt gumman :)
Vi såg på skräck film så jag dooggg..Jag och emelie hade sminkat oss tsm, jag var helt vit i ansiktet och svart runt ögonen och emelie var en råtta/mus :) men sen så gick jag och emelie och träffade jassi, maja och alla :)
Idag så hjälpte jag min pappa och tjänade lite pengar, var tvungen att gå upp kl. 6 :O men vi hade det mysigt iaf!
Nu på kvällen har jag bara klappat, för jag har varit så himla trött..

Juste, i onsdags så åkte jag och emelie till småland och vi hade det jätte mysigt :) vi körde bowling och gissa vem som vann ? hah, jag så klart :P



Emelie och Julia :) <333



Vi tre, älskar er !! <3333



Kolla, det snöade.. :)



haha, jag ser helt galen ut! :D



wanna be läskig :)



Ahh, issa såg läskig ut! Älskar dej! <333


Det var alla bilder nu vill jag att ni KOMENTERAR!! :)

Älskar er ! <33


Kommentarer
Postat av: malin

ni värkar haft kul det var en fin blogg du hade hoppas vi ses i småland<3

2008-11-02 @ 13:31:27
Postat av: Anonym

men fy fan cornelia! ta bort bilden på mig annars jävlar, seriöst

2008-11-02 @ 18:08:32
Postat av: kalle?'')

2008-11-07 @ 17:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0