28 november :D

heejsan svajsan! :) Igår var det öppet hus i skolan, ganska kul faktiskt:P men jag har fortfarande stor bråk med min kompis.. ? hon har blandat in massa och jag pallar inte mer just nu. just nu vill jag bara vara ifred och jag vill inte ha något med henne att göra... men iaf idag så var jag i täby med min älskliing emelie :) sen så träffade vi sara och felix och vi gick till ishallen och gjorde upp lite saker :P och nu ligger jag här hemma och skriver och kollar på någon tråkig film på tv :D och emelie sover typ. Imorrn blir det stan med brudarna, ska julhandla lite. Men vi ska typ tröffas vid 11, så jag måste gå upp tiiidiiigt :P



Puss och Kram! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0