25 november :P<33

heeejsan, idag har jag hart i stan med skolan och kollat på tråååkkiiigggaaa tavlor! Men det var väl roligare än attt vara i skoan iallafall:) När vi kom tillbaka så tog jag och emelie en fika i centrum och sen så gick vi till min mammas jobb, jag skulle hjälpa henne. Sen så gick emelie och träffade sara och sen kom hon tillbaka:P Tur, för annars skulle det vart ännu tråkigare. Jag åt 10000000 pepparkakor och massa godis där, så jag är döööö mätt. Men när jag kom hem hade min mamma köpt statiol mackor och min pappa 4 pizzor, så nu är jag ännu mättare:P Hahha! I morgon blir det stan med skolan igen, ska till något idrotts museum, ingen aning om vad det är för något.
Juste, jag har oxå värsta stor bråket med  PLAYER maja! Haha, vi hatar varandra just nu!!!!!!! Jag vill bara glömma henne juste nu, orkar inte!!
Men som tur har jag mina andra underbara vänner :P
Älskar er Emelie, Fredrika, Sara, Isabell, Felix, Jassi, Amanda, Lina, Zeke, Natha, Elias och Julia!! Ni betyder, tack för att nu finns där för mig!! <3333



Puss och kram, älskar er!! <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0