9 Juni

Idag har jag varit hos min lärare för hela klassen skulle dit. Vi åt och skulle ha badat, men det var för kalt. Vi körde kubb där och det var faktis kul. Hade inte kört det på 100 år :) Sen när vi hade varit där cycklade jag, Issa och Nathalie och badade på fiskartorpet. Eller det var bara jag och Issa som badade, men allafall vi var allafall där och hade det trevligt. Sen så cycklade vi hem till issa och gjorde typ inget spec. Jag låg i issas säng och läste ngn djur tidning. Sen så cycklade jag hem och åt och sen träffade jag issa och maja och vi gick och badade. Vi myste på fiskartorpet och top massa fina kort.



Fin bild när vi spelar kubb. Nathalie, hille, sophie och emelie. Sötnosar <3
Vi spelade och mitt lag vann en gång och sen när vi bytte lag förlorade miit lag.



Nu är vi i köket hos min lärare för att dricka vatten. Vi blev lite törstiga efter det vi hade gjort. Vad det nu var. Det är elin, emelie och issa som är med på bilden och dricker vatten med is i. Min lärare hade en sån här grej i frysen så det kom is. Haha..



Issa och jag har springtävling på vattnet.. Jag leder:) 



Juste jag åt jordgubbar med mjölk. Jag tyckte bilden jag tog såg så god ut så ja ville lägga ut det.


Nu orkar jag inte lägga ut fler bilder. Men vi får se vad som händer imorron.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Cornelia.. Jätte fin bild på mig..!

2008-06-10 @ 20:37:03
Postat av: fredrika the women

cornelia ! Åt du jordgubbar utan mig ? Asså ah , jag vet inte vad jag ska säga , men jag är jäävligt besviken , det säger jag bara!:@



hihi älskardig gumman ändå , fast att du gör sånna här underbart goda saker utan mig

2008-06-11 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0