8 Juni

Idag har jag inte gjort så mkt heller. Men jag gjorde lite saker på kvällen allafall. Jag var med issa och badade ett litet tag, sen skulle jag typ hem och äta. Sen gick jag, Julia och Issa och badade. Vi skulle gått till fiskartorpet, men sen gick vi till badholmen, men vi tyckte det var för äkligt där. Så vi gick tillbaka och detta tog 1 timme. Sen så badade vi till slut på fiskartopet.



Jaag sitter här och tar det lugnt. Issa tyckte det skulle bli en fin bild om jag satt här. Men problemet är ju att jag är på bilden, annars skulle den nog vara fin :)



En suddig bild på Julia och Issa. Haha. Juste dom är de nya bärstisarna. Typ samma humor. Samma tråkiga humor som att dra upp min klännind. Jätte kul ja, eller inte. :) Älskar er  allafall.
 


En annan fin bild på sötnosarna. Fast Issa verkar inte uppskatta att jag tar bild. :) Men det får hon leva med att jag lagt ut den här bilden.

Sen gick vi hem. Men det var lite mysigt med er tjejer. Ha det bra ni som läser det här också :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0