6 juni

Är och badar med Line, Moni, Maja och Julia. Vi är vid reningverket, vet inte vad badet heter. Vi badar och hoppar från bryggan. Line och Moni hoppar först. Sen hoppar Maja.



Maja hoppar och jag står på bryggan. Det är Julia som tar kortet.



Jag hoppar. Det ser ju lite roligt ut. Maja är i vattnet och väntar på mig. Jag vågade typ inte hoppa om det inte var någon i vattnet. Jag är lite feg.



Sist hoppar Julia. Hon hade typ inte ens tänkt att bada, men typ innan vi skulle gå ville hon bada allafall.


Sen måste vi typ gå för Maja ska till sin mamma och jag och Julia till stan. Moni och Line vet jag inte vart de skulle.
Men allafall jag åker till stan med min mamma och köper avslutnings klänning, skor och bh.



Min klänning och min bh. De ska jag ha på mig på avslutningen.



Mina söta skor som jag ska ha på avslutningen.


Sen på kvällen var jag med Issa. Vi gick typ en promenad sen kom Line och vi gick till henne och hoppade trampolin. Sen så skulle vi hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0