30 Juni

Heej, idag och igår har jag bara slappat så jag har inte så mycket att skriva om.. men elle och evelina ska kanske komma ikväll så det blir kanske roligare då. Jag längtar hem just nu för det börjar bli ganska lång tråkigt här nere i småland. Saknar alla vänner och familjen, men det är bara 4 långa dagar kvar tills min mamma och min syrra julia kommer ner hit. Vi ska fira min mormors födelsedag då. Jag har inga bilder just nu eftersom jag bara slappat, men jag ska ta lite bilder ikväll om tjejerna kommer och jag lägger nog in dom imorron då. Nu finns det inte mer som jag kommer på att skriva om. Men jag ska skriver nog imorron eller kanske mer ikväll.

Ha det bra! <33  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0