28 Juni

Heej, idag har jag varit på stan med min mormor. Jag har köpt två par skor. Jag älskar verkligen att köpa skor <33
Vi hade det mysigt och åt lunch på en pizzeria. Vi var också på en sekenhandaffär eller vad det heter och jag hittade en jätte söt tröja för bara 39 kr. Sen så åkte vi hem och jag låg och slappade och läste ut min bok. Den var verkligen bra, den heter flyga drake. Sen så har jag inte gjort så mycket mer. Jag har ätit middag. Vi grillade, jätte gott :)  Och nu sitter jag här och skriver..



Ett av mina par skor som jag köpte idag. Litet galet köp, men dom är ju så fina. <33



Mitt andra par som jag köpte. Dom är ju också så söta. <33


Mormors fina trädgård :)


Nu har jag inga fler fina bilder. Jag ska försöka skriva imorron också.. :) <33


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jätte söta skor! Är du lika skogalen som din syster eller... saknar dej! Vi ses snart

Puss o kram, ma.

2008-06-28 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0