27 Juni

Heej, nu är jag i småland. Det är därför jag inte har skrivit på väldigt länge. Jag har gjort så himla mycket här nere. jag har firat midsommar och som vanligt var alla as fulla och roliga. Jag träffar alla midsommar kompisar här nere som vanligt. Träffar dom typ en gång om året, men vi har det alltid roligt. Jag har tagit massa bilder som jag ska lägga in.
Juste vi tjejer spelade kort mot några killar och vi slog vad. Om vi vann skulle vi få sminka dom och vi vann. Så jag har massa fina bilder på killarna när dom är sminkade.
Jag har badat massa här nere och bastat, det är verkligen mysigt här. Det enda dåliga är att jag saknar alla vänner <33
Jag har ju firat midsommar här och det var som vanligt massa roliga lekar och tälingar. En tävling var att laget skulle fixa sig efter det land man var, mitt lag var italien och vi vann. Vi var målande i ansiktet och hade gjort stora flaggor. Och juste på fotbollsmatchen som sverige förlorade hade vi satsat på att dom skulle vinna och målat oss gula och blåa i ansiktet och vi hade bestämmt att springa flera varv på gatan där vi bor. men vi förlorade ju , men vi sprang faktis ett varv en då och sjöng typ ´´vi tar dom nästa år´´ och ´´we are the vinner we are the best, även fast vi loosa så e vi ändå bäst´´. Det var jätte kul och sen så sprang vi och badade.


En fin bild som jag tog när jag satt på bryggan.



En söt bild på Julia och Rocky. Det är Malins hund, den är jätte gullig :)



Malin, elle och julia. Vi målade sverige flaggan i ansiktet, synd att sverige förlorade. Vi trodde det var omöjligt för dom att förlora med en så bra hejarklack som vi .. <33



En bild på fredrik och kevin när dom är sminkade.. visst är som söta! Juste vi tvingade kevin att raka sig, haha.



Malin, elle och evelina <33

   vii <333   alla smålands vännerna <33

nu har jag nog inga fler bra bilder och ja vet inte vad jag ska skriva mer.. men vi får väll se när jag skriver nästa gång.  <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0