13 Juni


Heej, idag har jag haft skolavslutning. Det var ju ganska långtråkigt. Sen typ badade jag med maja<33. Det var verklligen svin kallt. Och nu ska jag sova hos maja och vi ska kolla på skräckfilm, jag kommer dööö..



Issa och Sophie <33  Dom kramar varandra, ja e faktis avis.. <33



Min söta älskling <33



Mina två fina älsklingar, skulle aldrig klara mig utan er<333



Emelie kramar Carin.. :)



Sophie kramar carin.. det är kram kalas :)



Mina söta vänner <33



Våran fina tavla i klassrummet.. :)



Majas fina dukning när vi åt lunch hos henne :) <33



Majas fotspår när vi hade badat i det svin kalla vattnet..  usch, jag frös ihjäl :D

Nu ska jag hem till maja så jag hinner inte skriva mer.. men vi hörs imorron:) <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0