12 Juni


Heeii, idag har jag typ varit i skolan. Men vi städade typ bara våra skåp och fick sluta. Då åkte jag till täby med freddie och maja och vi shoppade lite. Jag shoppade 2 par skor och kort, freddie shoppade en tunika, kort, lösnaglar, ljus och choklad, maja köpte bara kort. Sen åkte vi hem och jag och maja var hos mig, men gick till freddie för hon typ var rädd för ngt. Hon hade sett en skräck film häromdagen och det hade ring ngn där och så gjortde det de till freddie.. Sen så var vi typ bara där och chillade.
Sen så klippte min syrra mig när jag kom hem. Inte så mkt asså bara topparna. Jag ser typ ingen skillnad.



Korten jag köpte. Ska ge alla tjejer i klassen ett varsitt. :)<33



Ljuset freddie köpte som hon ska ge till Carin. Våran mentor.



Freddies lösnaglar.. :)



Ett par skor som jag köpte. Är dom inte söta.. ?



Ett annat par som jag köpte. Dom ser faktis bättre ut när jag har på mig dom. :)



Tunikan freddie köpte på hm. Jag har faktis en lika dan.. fast svart. <33


Nu har jag inga fler bilder och jag orkar inte skriva mer.. :) <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0