11 Juni

Heej, idag var jag i skolan och vi hade inga lektioner. Först så spelade vi brännboll mot en annan klass, men vi förlorade. Jag var inte med, men hejade på alla :) Sen typ hade vi fem kamp, jag var inte med där heller och jag vet faktis inte vem som vann. Sen så åt vi och sen så såg vi på film och åt godis i vår matsal.
Efter det slutade vi och jag, julia och maja åkte till täby. Där shoppade jag hårband, platt¨ång och ring, julia shoppade plattång, örhängen och armband, maja shoppade klänning, hårband och ring.
Sen så åkte vi hem och provade våra avslutnings kläder tillsammans och tog massa bilder.



Emelie sitter och äter godis när vi tittar på filmen. Vi kollar på Juno. Den var faktis bra tycker jag allafall.



Här är de fina ringarna maja och jag köpte.



Majas fina klännig som hon köpte på gina. Den var så gullig när hon hade den på sig.



Det var typ det vi köpte. Det var bara saker vi ska ha på avslutningen. :)



Maja och jag försöker se snygga ut i kameran med våra avslutnings kläder.
 



Några bilder jag och maja tog med våra klännigar. Visst är vi fina.. :)



Vi tillsammans föraltid! <33



Bilder jag bara tog :)


Nu har jag inga fler bilder och orkar inte skriva mer..  Vi får se vad som händer imorron :)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0