25 Juli

Heej, idag har jag vart och badat med syrran, mamma och kussarna :) vi hade det mysigt på muntorp. vi badade och åt pasta salad. sen när vi kom hem åkte vi och lämnade katterna hos amre, min syrran pojkvän. dom ska bo där medans vi är i spanien, tänk bara 2 dagar kvar. men iaf jag kommer sakna min älskling leo så jävla mkt!! han verkade så ledsen när vi lämnade honom hos amre.. :'(
sen när jag kom hem satt jag mig  framför datorn och nu skriver jag det här =D 

         

                                                      Berget som vi satt på och mina fötter :D

        

                                                                  Mamma, anna och julia :)

        

                                                          Julia gjorde fugurer på min rygg av snäckor :)

                                                   

                                                                           Dagens outfit .. :)

Nu har jag inga fler bilder, ska försöka skriva imorron.
 Puss och kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0