23 Juli

Heej, idag vaknade jag, åk frulle och gick på promenad med min syrra Emma. Vi gick en runda vid vattnet, vid alla fina hus och sen gick vi till favvan och köpte middag. Vi har haft tjej kväll här hemma. Jag, Emma och Julia har haft det mysigt och ätit middag. Vi ska se på en film, som jag hyrde vid favvan, HÄRMED FÖRKLARAR JAG ER CHUCK och LARRY. Så hette den typ, konstigt namn.. men iaf nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. ska se Pussycat Dolls om typ en timme, efter det ska jag kanske se Projekt Runway, eller så ska jag se filmen dåh. 

                            

                                                           En bild som jag tog när vi åt :)

          

                                                ''Fina'' bilder på julia och emma :D <33 

                                                  

                                                                             Dagens outfit :)

Det var alla bilder som jag tagit idag. Ska försöka skriva imorron.
 Puss och Kram <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0