21 Juli

Heej, sry att jag inte har skrivit på länge :) men jag har gjort massa roliga saker och har inte haft tid. I går så var jag och badade med maja, mamma och lill syrran julia. Vi hade det mysigt och badade massa. Och i lördags så var jag och issa och träffade en kompis i täby som vi inte träffas på flera år, det var riktigt roligt att träffa henne :) Sen har jag gjort massa med issa. Jag har vart och badat på dommarudden med issa och line, fast det var jätte kalt .. det var issas ''braiga'' idee.



Två bilder som jag tog när vi var och badade, det är julia som står där på stenen :)



Två bilder till som jag också tog när vi var och badade , söta maja på den ena bilden :)



Två bilder som jag tog när jag och issa träffade Nicky :) Vi prövade massa kläder :)



Vi prövade juh massa kläder :)



Tog bilderna när jag var och ''badade'' med issa och line.



Issa och jag var på maggan och tog lite bilder :)

Det var typ allt jag kommer ihåg att jag har gjort :D och jag är jätte glad just nu för det är bara 6 dagar kvar tills jag åker till spanien. Jag åker på söndag, kommer sakna alla dåh :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0