16 Juli

Heej, idag fyllde min mamma år så vi firade henne och släkten var här, freddie också. Vi åt tårta och hade det mysigt. Jag och freddie hade det lite tråkigt så vi gjorde en modell plåtning med mina kussiner och min lilla syrra. Det blev faktis jätte bra bilder på alla =D  

    
                                                   

Jag tycker att det blev jätte bra bilder.. :) det ser ju ut som typ riktiga modeller.

fotografer och dessigner :

                                    

    Haha, freddie och jag. Jag ser verkligen helt mongo ut, men den får jag bjuda på :)

I förr går, tror jag att det var så var jag och freddie på flumm humör. Vi spelade in flera filmer med min syrra och hennes kompis fanny, på filmerna stog vi och dansade till musik och vi ser verkligen roliga ut!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha (?)

2008-08-11 @ 17:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0