13 Juli

heej, nu i veckan har jag inte gjort så jätte mkt sen sist, men i torsdags så var jag och badade  på maggan badet med josse och freddie. sen i lördags så åkte jag, mamma och lill syrran till ikea. jag köpte en stooorrr garderob, en matta och en fin tavla. sen så byggde jag och mamma upp garderoben och den blev jätte fin. och  idag har jag varit på typ släkt träff, träffas kussarna.. jätte roligt! :D och nu sitter jag här hemma och skriver och kollar på tv :)



Bild som jag tog när vi hade varit och badat :)



En bild som jag tog av miig själv i mitt rum :D



Ngr bilder som jag tog på julia när vi var på släkt träff :D




Ngr bilder som julia tog på miig :)

Nu har jag inte fler bilder :) Vi får se när jag skriver nästa gång.
Ha det bra, puss och kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0