8 december<33

heejsan, idag var det skola igen.. :/ och maja kom tillbaka <333
Jag tänkte bara påminna er att det bara är 16 fucking dagar till julafton och 11 dagar till jul lov.
Snart kommer ju tomten :)
Men jag har än så länge bara köpt två julklappar, till lillasyrran och till min mamma.
Så det är dags att börja :)
Måste köpa till mina kompisar för vi ska ha någon dag nästa vecka som vi ska ge julklappar till varandra.
Det blir väl hos farmor som vanligt som vi firar jul, men det blir alltid riktig julstämning då.
Och jag har redan ätit upp min julkalender med lite hjälp av martiin.. :/
Jag var choklad sugen :P



Min älskade tomte :)



Chokladkalender<3333

Puss & Kram <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0