21 december :)

Heejsan svejsan :) Igår så var det en lugn kväll med maja. Vi var hemma hos henne och kollade på film sen drog jag hem. Asså jag är sååå himla trött så jag tror jag typ kommer döö snart. Idag har jag varit såå lat och bara slappat och jag mår piss just nu. Jag vet inte ens varför. Det känns bara som om ALLT är fel och jag kan inte göra något åt det. Inte nu i alla fall. Jag har typ suttit hemma idag och tänkt på varför jag föddes, men jag kom inte på någon anledning precis. Jag är typ deppig idag. Jag vet inte riktigt varför och nu sitter jag och äter peppisar och hoppas att jag kan bli snäll :P



Jag och min älskade leo :)<33



Min älskliing leo igen :)<333


Puss och Kram, <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0