20 december :)

heejsan alla , om det nu finns några som läser :P Igår var det avslutning, WOHO :P Jag slipper skolan i nästan 4 veckor :) Jag ska ju till thailand. Igår kväll så var jag med Maja och Emelie och vi hade det jätte mysígt. Vi gjorde väl det vanliga vi brukar göra, alltså typ nada! men vi hade det trevligt i alla fall. Idag så har jag fixat pass för mitt har gått ut och tagit spruta för typ hepatite A eller vad det heter. Och så åt jag lunch med mamsen och syrran. Det var jutrevligt, vi förberedde oss för resan och käkade thaimat :) Super smarrigt. Just nu sitter jag bara hemma och käkar godis, det är smarrit :P Jag får se vad som händer ikväll :)



Jag, emelie och maja :)
Jag prövar pm blixten har gått bort, jag stog säkert i en kvart och försökte få bort den, men jag lyckades inte :P



Maja haha :)<333



Maja & Emelie dansar typ <333



Älskliingarna :)<333



Mamsen och syrran :)<333

Puss & Kram <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

löshårsvarning ?

2008-12-22 @ 10:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0