17 december :)

heejsan, nu sitter jag i skolan och har så kallad franska. As trååkiigt. Men jag har inte orkat skriva här, har inte haft så mycket att skriva om. Men nu är det i alla fall snart jul. Bara en vecka kvar lixom. Jag börjar strässa lite, har några julklappar kvar att köpa, men jag har inga pengar :/ Men i januari så kanske jag ska utomland, till något varmt ställe. Hoppas vi kommer i väg :) Och i sommar så ska vi antagligen till Italien, till mina kusiner. Det kommer bli roigt, jag längtar. Men det är ett tag dig som sagt. Nu i jul ska vi vara hos min farmor och farfar och det är alltid lika mysigt där. Förra året så var vi hemma och det var faktist den sämsta julen ever.

Puss och Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0