11 augusti

heej, pallade inte skrive mer i går om resan även fast jag har as mkt att berätta. Vi var ju där i två veckor och gjorde ganska mkt iaf. Självklart så solade vi och badade för det mesta, men vi åkte till olika ställen oxå. Vi åkte till marbella, frigiljana, malaga och så var vi självklart i nerja eftersom vi bodde där :)
Det fanns jätte fina strämder överallt och det var turkost, ljus blått vatten med jätte härliga vågor nästan varje dag. Vi hade iaf fint väder varje dag och jag typ ganska brun. Jag får se när jag träffar vännerna vem som blivit brunast över sommarn. Men det tråkigaste med resan var ju att komma hem igen, det små rergna när vi kom ut ut flygplatsen och jag hade bara linne på mig, hade packat ner allt i resväskan eftersom jag inte behövde mer i spanien.
Men det ändå skönt att komma hem, nu kan jag sova utan att svättas ihjäl och jag får träffa mina älsklingar leo och keso. Just, det var en jätte söt katt i spanien som bodde ngn stans i vårt område så hon var vid oss jätte ofta. Den var jätte gullig och jätte smal och liten, men sen när vi kom hem och hämtade leo och keso kändes som jätte katter. Jag vet ju att dom är en stor ras, men jämfört med katten i spanien var dom som jätte hundar :D men dom är ändå världens sötaste
<33
Jag läste ut två böcker i spanien små citroner gula och bokhandlaren i kabul. Båda var jätte bra :)

                                                                           
 
                            Super bra böcker, jag rekomenderar båda :D
Men har jag börjat läsa smuts, den verkar bra, men har inte kommit så långt :)

men det var typ allt jag kommer på att skriva. Jag skriver för hoppningsvis imorn, <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0